Politică de rambursări și returnări

Va mulțumim pentru ca ați achiziționat produse de pe site-ul bacas.ro! Va rugam sa citiți cu atenție termenii și condițiile de mai jos, precum și de utilizare al produsului și certificatul de garanție.

Consumatorul are dreptul sa notifice în scris profesionistul ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, conform OUG34/2014 http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf ).

In cazul in care clientul optează pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile calendaristice decurge din momentul recepționării produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Consumatorul poate opta fie pentru schimbarea produsului cu același model, schimb cu un produs diferit vândut de profesionist sau rambursarea sumei de bani plătite la cumpărare.

Momentul încheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul în care consumatorul a achitat factura fiscala emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Pentru solicitări de retur/înlocuire, clientul va transmite o cerere de retur, anume o declarație neechivoca făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax), conform modelului din anexa B la OUG34/2014, care sa conțină toate detaliile privind datele de identificare ale cumpărătorului, tipul, seria și modelul produsului care face obiectul returului, datele de identificare ale documentului de comanda, de plata și primire ale produsului, data formulării cererii  și o va expedia către adresele oficiale de e-mail și/sau poștale ale profesionistului. După primirea răspunsului din partea noastră, în momentul în care expediați produsul către adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteți firma de curier agreata de dumneavoastră și numărul awb-ului pentru a urmări expediția. Clientul are obligația legala de a expedia produsul către adresa comunicata, în termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea răspunsului de primire a cererii de retragere de către profesionist. Clientul, conform reglementarilor legale, suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra în atribuția clientului și a firmei alese de acesta.

Toate produsele pe care le returnați trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost primite și în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, și toate documentele cu care au fost livrate. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Profesionistul își rezerva dreptul ca, în momentul recepționării produsului de la client, sa efectueze o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul și sa verifice dacă a suferit alte modificări ( zgâriat, spart, incomplet, etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua prețul produsului, aceasta diminuare a prețului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de către client. După confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur și vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului. Rambursarea se va face prin transfer în contul bancar transmis neechivoc de consumator. ATENȚIE! Contul ar trebui sa aparțină persoanei care a efectuat comanda, nu se accepta conturi ale membrilor de familie sau prieteni. Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost recepționată de către vânzător.

Shopping Cart
Scroll to Top